Menu

Výsledky vyhledávání fráze "{{ query }}"

{{ group.group }}

Nic nebylo nalezeno :(

přejít na podrobnější hledání »

Speciální nabídka

Datum odjezdu nejdříve:
Datum příjezdu nejpozději:
Zájezdy s datem odjezdu ve vybraném měsíci nebo roce:

UbytováníUbytování

UbytováníStravování

UbytováníDoprava

UbytováníStandard služeb (poznávací zájezdy)

UbytováníFyzická náročnost (aktivní dovolená)

CenaCena

Vybrané filtry:nic nebylo zvolenozrušit všechny filtry

Často kladené dotazy

Často kladené dotazy

Nejčastěji kladené otázky na naši kacelář, které budeme průběžně podle dalších dotazů rozšiřovat.

Jaké varianty dvojnásobné slevy za věrnost mohu získat?

Příklady výpočtu slev:

  • Pan Novák si koupil zájezd 7 měsíců před odjezdem. Protože s Adventurou byl v minulém roce obdrží slevu 8 %  (4 % za včasné přihlášení a 4 % za věrnost). Nový klient by v této chvíli získal pouze 4 %. 
  • Pan Nový si kupuje zájezd 3,5 měsíce před odjezdem. Je to věrný klient a v době do 4 měsíců před odjezdem obdrží slevu 2 %. Nový klient by získal v této chvíli pouze 1 %
  • Paní Smetanová se hlásí na zájezd na poslední chvíli pár dní před odjezdem a protože je také věrná klientka obdrží slevu 2 %. Nový klient by v této chvíli nezískal žádnou slevu.
  • Skupina 6ti klientů se hlásí společně na letecký zájezd 5,5 měsíce před odjezdem a protože jsou všichni v posledních dvou letech věrní Adventuře obdrží celkovou slevu 8 %  (3 % za včasné přihlášení, 3 % za věrnost a 2 % za skupinu)

Jak zjistím, zda jsou na zájezdu ještě volná místa?

Volná místa je nejlépe ověřit telefonicky či e-mailem v naší prodejní kanceláři. U některých zájezdů, hlavně evropských, se může informace o naplněnosti objevit přímo u termínu na webu, ale není to vždy pravidlem.

Jak se přihlásit na zájezd, jak zaplatit?

Zájezd si můžete rezervovat přímo přes naše webové stránky, e-mailem či telefonicky. Rezervaci držíme 7 dnů a do této doby je třeba dodat vyplněnou smlouvu o zájezdu a zaplatit zálohu 30 % (příp. 40-60 % dle pořádající CK). Smlouvu o zájezdu naleznete v našich tištěných katalozích i na našich www stránkách - můžete ji poslat e-mailem, faxem, poštou či osobně donést do naší prodejní kanceláře. Důležité je, aby obsahovala vše potřebné a hlavně také Váš podpis. Platbu je možné provést bankou, osobně v hotovosti či platební kartou. Veškeré podrobné informace o přihlašování na zájezd naleznete na stránce Jak se přihlásit na zájezd.

Mohu získat nějakou slevu?

Slevy samozřejmě poskytujeme, ale je třeba je uplatnit hned při přihlášení. Nabízíme slevu za včasné přihlášení, slevu věrnostní a slevu skupinovou. Celý slevový systém naleznete na stránce o slevách.

Jak vybrat zájezd s vhodnou náročností pro děti i dospělé?

Všechny naše katalogové i webové zájezdy mají ikony se základní charakteristikou zájezdu. Zájezdy vhodné i menší děti mají speciální inkonku "smajlíka", u ostatních aktivních zájezdů je dobré se řídit náročností 1 - 4 nebo u exotických počty sluníček - čím více, tím větší komfort. Samozřejmě se jedná o obecná doporučení, každý máme své hranice někde jinde - pokud máte pochybnosti, obraťte se přímo na nás, rádi Vám poradíme.

Jedu na zájezd sám(a), musím platit příplatek za jednolůžkový pokoj?

Pokud se jedná o zájezd s ubytováním pod střechou a má jako službu v katalogovém textu uvedený příplatek za jednolůžkový pokoj (nebo jednolůžkový pokoj povinný), pak tuto službu účtujeme. Je však možné, že vy sami nebo my najdeme vhodnou osobu na doplnění - pak je možné po vzájemné dohodě tento poplatek zrušit.

Pokud je u zájezdu uvedený jednolůžkový pokoj nepovinný - je pak na Vás zda-li Vám doplnění cizí osoby do pokoje nevadí (pak příplatek neplatíte i když doplnění nebude) a nebo vadí (pak příplatek platíte vždy).

Je v ceně pojistění?

U všech našich evropských zájezdů je balíček pojištění přímo v ceně zájezdu a nemusíte tedy pojištění objednávat jinde. Balíček obsahuje pojištění léčebných výloh a stornopoplatků u pojišťovny UNIQA a kryje i sportovní aktivity našich zájezdů. Pro naše exotické cesty je možné si pojištění sjednat rovnou při přihlášení - nabízíme buď jen pojištění léčebných výloh nebo kombinaci léčebných výloh s pojištěním proti stornopoplatkům. Podrobnosti na stránce Cestovní pojištění.

Kdy obdržím bližší informace k zájezdu?

Podrobné pokyny zasíláme e-mailem či klasickou poštou (dle volby na smlouvě o zájezdu) nejpozději 7 dní před odjezdem, zpravidla však dříve - především u exotických zájezdů. Naleznete zde hodinu a místo srazu, rady k balení zavazadel, důležité kontakty, apod.

Jaké potřebuji k cestě očkování?

Tyto informace k exotickým zájezdům naleznete u každého zájezdu v sekci "očkování", na stránce ockovani, a také v podrobných pokynech, které zasíláme přibližně měsíc před odjezdem. Případně můžete kontaktovat nejbližší očkovací středisko nebo hygienickou stanici a konzultovat vše přímo s oborníky, kteří mají samozřejmě vždy nejpřesnější informace.

Spaní je ve vlastních stanech?

U zájezdů s ubytováním v kempech se počítá, že účastníci budou mít vlastní stany, spacáky, karimatky příp. další tábornické vybavení.

Jak převážíte kola na cyklozájezdech?

Na přepravu kol máme flotilu vlastních cyklistických vleků, které můžete vidět na stránce informace/autobusy. Do vzdálenějších koutů stále častěji létáme, postup balení kola do letadla naleznete zde.

Můžeme si vzít na zájezd elektrokolo?

Na autobusové zájezdy si kolo vzít můžete a každodenní dobíjení baterie vám zajistíme zdarma, vyjímečně za poplatek (závisí na podmínkách ubytovatele). Letecká přeprava baterií do elektrokol je bohužel z bezpečnostních důvodů zakázána.

Měli jste problém s letem?

Měl váš let zpoždění delší než 3 hodiny nebo byl váš let zrušen? Dle platné evropské legislativy máte nárok na 250€ - 600€ v závislosti na délce letu. Náš partner - společnost Click2Claim se profesionálně zabývá nepravidelnostmi v letecké dopravě a pomůže Vám při vymáhání těchto náhrad. Kompenzace lze vymáhat až 3 roky zpětně.
V případě, že nemáte Travel Asistenta v ceně zájezdu, můžete podat žádost o kompenzaci vyplněním formuláře na adrese zde.

 

Zeptejte se nás

Žádost o zaslání tištěných katalogů

KATALOGY NA ROK 2017/18

Po vyplnění a odeslání formuláře Vám zdarma zašleme objednané katalogy. Katalogy rozesíláme vždy 1x týdně a jsou posílány jako obyčejná psaní.

Katalogy posíláme pouze po ČR. Pro zájemce mimo ČR máme připraveny katalogy ke stažení ve formátu PDF na stránce katalogy v PDF. Nebo využijte naše webové stránky. Děkujeme za pochopení.