Travel Asistent pro letecké zájezdy
Travel Asistent pro letecké zájezdy
V ceně leteckých zájezdů, u nichž je to výslovně uvedeno, je zahrnuta služba Travel Asistent, která vám v případě problémů s letem poskytne asistenční linku a následně po návratu i možnost vyřízení případné finanční kompenzace. Tuto službu pro vás zajišťuje náš partner Click2Claim, s.r.o.
V případě vzniku problému během vaší letecké přepravy se můžete obrátit na nonstop asistenční linku.
Tato infolinka slouží především k poskytnutí informací, na co vám vzniká v konkrétní situaci nárok dle platného evropského nařízení ES 261/2004. Click2Claim vám poradí, jak postupovat a sdělí vám, na jaký rozsah péče máte od operujícího dopravce nárok. Po návratu ze zájezdu vás budeme informovat o dalším postupu řešení případné kompenzace.
Co získáváte se službou Travel Asistent:
- asistenční služba v případě nepravidelnosti vašeho letu
- asistenční linka 24 hodin / 7 dní v týdnu
- cenově nejvýhodnější nabídka pro vyřízení kompenzace
- kompletní servis při vyřizování kompenzací
- právní zastoupení v celé EU
- online podání žádosti a informace o stavu žádosti
V jakých případech vzniká nárok na kompenzaci?
- zpoždění letu o více než 3 hodiny
- zrušení letu
- odepření nástupu na palubu
- přesměrování letu
Jaká jsou Vaše práva?
Kromě povinné péče v podobě náhradní dopravy, občerstvení a dalších služeb máte také nárok na paušální finanční kompenzaci. Ta je dána v rozsahu určeném evropským Nařízením Evropského parlamentu a Rady č. 261/2004, které bylo dále rozšířeno na základě závazných právních výkladů daných Evropským soudním dvorem. Je závazné pro lety do/z území EU všech dopravců registrovaných v členském státě EU (včetně Švýcarska, Norska a Islandu) a pro lety všech dopravců odlétajících z letiště umístěného v členské zemi Unie.
Vlastní péči a náhradní přepravu je cestujícímu povinen poskytnout operující dopravce. Následně vám může Travel Asistent zajistit případnou finanční kompenzaci až do výše 16 500 Kč v případě zpožděného nebo zrušeného letu.
Práva cestujících při nepravidelnosti letů na území EU: | ||
Právo na kompenzaci: | Právo na péči: | Právo na jízdné: |
do 1500 km – €250 | občerstvení | refundace letenky |
do 3500 km – €400 | ubytování | doprava do cílové destinace |
nad 3500 km – €600 | telefony a internet |
Travel Standard
Měl váš let zpoždění delší než 3 hodiny nebo byl váš let zrušen? Dle platné evropské legislativy máte nárok na 250–600 EUR v závislosti na délce letu. Služba Travel Standard nabízí ověření oprávněnosti vašeho nároku a následné zajištění kompenzace dle platného evropského nařízení ES 261/2004, které upravuje kompenzace cestujících v letecké dopravě. Společnost Click2Claim se profesionálně zabývá nepravidelnostmi v letecké dopravě a pomůže vám při vymáhání těchto náhrad. Kompenzace lze vymáhat až 3 roky zpětně.
V případě, že váš zájezd nemá v ceně službu Travel Asistent, můžete podat žádost o kompenzaci vyplněním formuláře na adrese: http://www.click2claim.eu/