Menu

Výsledky vyhledávání fráze "{{ query }}"

{{ group.group }}

Nic nebylo nalezeno :(

přejít na podrobnější hledání »

Speciální nabídka

Datum odjezdu nejdříve:
Datum příjezdu nejpozději:
Zájezdy s datem odjezdu ve vybraném měsíci nebo roce:

UbytováníUbytování

UbytováníStravování

UbytováníDoprava

UbytováníStandard služeb (poznávací zájezdy)

UbytováníFyzická náročnost (aktivní dovolená)

CenaCena

Vybrané filtry:nic nebylo zvolenozrušit všechny filtry

Travel Asistent pro letecké zájezdy

Travel Asistent pro letecké zájezdy

V ceně leteckých zájezdů, u kterých je to výslovně uvedeno, je nově zahrnuta služba Travel Asistent, která vám v případě problémů s letem zajistí bezplatnou asistenční linku a následně po návratu i možnost vyřízení případné finanční kompenzace. Tuto službu pro vás zajišťuje náš partner Click2Claim, s.r.o.

Click2Claim logo

V případě vzniku problému na vašem letu se můžete kdykoliv obrátit na bezplatnou asistenční linku.

Infolinka slouží především k poskytnutí informací, na co vám vzniká v konkrétní situaci nárok dle platného evropského nařízení ES 261/2004. Click2Claim vám poradí, jak postupovat a sdělí vám, na jaký rozsah péče máte od operujícího dopravce nárok. Po návratu ze zájezdu vás budeme informovat o dalším postupu řešení případné kompenzace.

Co získáváte se službou Travel Asistent:

  • Asistenční služba v případě nepravidelnosti vašeho letu
  • Asistenční linka 24/7
  • Cenově nejvýhodnější nabídka pro vyřízení kompenzace
  • Kompletní servis při vyřizování kompenzací
  • Právní zastoupení v celé EU
  • Online podání žádosti a informace o stavu žádosti

V jakých případech vzniká nárok na kompenzaci?

  • Zpoždění letu o více než 3 hodiny
  • Zrušení letu
  • Odepření nástupu na palubu
  • Přesměrování letu

Jaká jsou Vaše práva?

Kromě povinné péče v podobě náhradní dopravy, občerstvení a dalších služeb také paušální finanční kompenzaci. Ta je dána v rozsahu daném evropským Nařízením Evropského parlamentu a Rady č. 261/2004. Jeho rozsah byl dále rozšířen na základě závazných právních výkladů daných Evropským soudním dvorem. Je závazné pro lety do/z území EU všech dopravců registrovaných v členském státě EU (včetně Švýcarska, Norska a Islandu) – a pro lety všech dopravců odlétajících z letiště umístěného v členské zemi Unie.
Vlastní  péči  a náhradní přepravu je cestujícímu povinen poskytnout operující dopravce. Následně vám může Travel Asistent zajistit případnou finanční kompenzaci až do výše 16 500 Kč v případě zpožděného nebo zrušeného letu.

Práva cestujících při nepravidelnosti letů na území EU:
Právo na kompenzaci:Právo na péči:Právo na jízdné:
Do 1500 km - 250 €ObčerstveníRefundace letenky
Do 3500 km - 400 €UbytováníDoprava do cílové destinace
Nad 3500 km - 600 €Telefony a internet 

 

Travel Standart

Měl váš let zpoždění delší než 3 hodiny nebo byl váš let zrušen? Dle platné evropské legislativy máte nárok na 250€ - 600€ v závislosti na délce letu. Služba Travel Standard nabízí ověření oprávněnosti Vašeho nároku a následné zajištění kompenzace dle platného evropského nařízení ES 261/2004, které upravuje kompenzace cestujících v letecké dopravě. Společnost Click2Claim se profesionálně zabývá nepravidelnostmi v letecké dopravě a pomůže Vám při vymáhání těchto náhrad. Kompenzace lze vymáhat až 3 roky zpětně.

V případě, že nemáte zakoupeného Travel Asistenta, můžete podat žádost o kompenzaci vyplněním formuláře na adrese: http://www.click2claim.eu/

Click2Claim paticka 

Žádost o zaslání tištěných katalogů

KATALOG POZNÁVACÍ ZÁJEZDY 2018 / 2019

Pokud o katalog máte zájem, neváhejte poslat tuto objednávku. V případě, že jste s námi cestovali v posledních 2 letech, tak Vám katalog přijde automaticky. Katalog rozesíláme po 22. 11. 2017.

Katalogy posíláme pouze po ČR. Pro zájemce mimo ČR máme připraven katalog ke stažení ve formátu PDF na stránce katalogy v PDF (aktuálně ještě katalogy 2017/18).

Tištěné aktivní katalogy se změnily na internetové! Všechny zájezdy z katalogů DOVOLENÁ NA KOLE a TURISTIKA najdete nyní pouze on-line na našem webu.